söndag 28 februari 2010

Mina kära hästar...

Hejhej (;!
Hoppas nu folk har börjat läsa denna underbara (fina , fantastiska) blogg!
Bara för att inte jag har så mycket att skriva om tänkte bara jag passa på att skriva om mina 2underbara hästar.
Dessa 2 hästar kallas Dellie & Camaro .
Dellie är ett new forest sto på 137 cm . Hon är vit och har en gullig rosa mule.
Hon är så snäll och underbar så ni inte kan förstå hur mycket jag älskar henne !
Vi har ägt henne i snart 2 år och hennes gamla ägare bor nu i stockholm , om ni vill läsa hennes blogg klickahär (vet inte om hon är aktiv!) Hon är en typisk ponny med glimten i ögat . Hon är fyllda 15 år , och har varit frisk hela livet (inga allvarliga skador ) . Sist jag satt på henne red jag barbacka på grusvägen där bilar kom och gick , men hon är cool lugn som vanligt !
Jag älskar dig , Dellie .
Camaro är ett svenskt halvblod på 15 år .Han är brun med en fin bläs som är formad som en måne !
Han är ett super gulligt svenskt halvblod som är en perfekt första häst . Han är en underbar häst som jag är på god väg att börja på riktigt "connecta" med ! Jag älskar honom mycket .
oj , glömde !
Jag älskar dig , Camaro.

Så , nedan kommer bilder på mina underbara !
Dellie luktar på Camaros söta mule!
Camaro cool lugn igår när vi klippte !
// Ems

2 kommentarer:

Mina sa...

Sv: TUSEN tack! :D eran blogg var verkligen supersöt, och vilka fina hästar du har :D

Emma och Felicia sa...

Tack ! vad glad jag blir! :D