söndag 28 februari 2010

Mysiga låttips...

Om du är som jag och är lite trött just nu kan det vara mysigt med några mysiga och fina låtar! Här är några tips !
Who says - John Meyer
Free falling - John Meyer
May be - Yurima ( en underbart mysig låt!)
Pieces - Sum41
Flightless bird - American Mouth
The best day - Taylor swift
All day and all of the night - The kinks
Pictures on you - The last goodnight
River flows in you - yurima
Angel - Coffey

Min egna spelnings lista på spotify kan ni hitta nedan !
Hoppas detta hjälper ! :)
Ps. Använd hörlurar , då blir allt annat ljud uteslutet och ingen annan kan höra dej ! d.s

Gör som jag och använd hörlurar!:)




//Ems



1 kommentar:

Isa sa...

Åh, vad söt du är! För att få bloggen bredare måste man ändra i HTLM-koden på layouten. Jag är inget proffs och har för mig att min brorsa hjälpte mig, men man får gå in och prova sig fram lite.... kram!