onsdag 22 augusti 2012

Älskar livet…

Hej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen.
Måste börja med att säga att just nu älskar jag livet så sjukt hårt!
Igår var jag inne på Malmöfestivalen sent, så jag sov hos mormor och morfar i Malmö inatt.
Dagen idag började med att vi var på Malmö ip (där LdB spelar) där vi fick reda på allt om fotbollen, hur det skulle gå till, vad vi skulle göra, betygskriterier osv. Det verkar bli skitbra!
Klassen verkar sjukt bra, vi är 11 tjejer och 25 killar! Nu har man ändå lärt känna folket bra (så bra man kan på tre dagar). Skolmaten är så sjuuukt god, idag var det ugnspotatis med kyckling och övergod salladsbuffe, me like!
Dagen slutade med att Elevkåren Af ProCivitas hade föredrag. Det är Sveriges mest "aktiva" elevkår. De fixar sjukt mycket saker efter skolan. Man kan vara med i olika utskott osv. Lite som det finns i high school eller collage. Allt verkar bara så sjuukt bra, och jag är sjukt glad!
Efter skolan träffade jag Carro!
Ikväll blir det match, semifinal i Damjunior DM, mot Kristianstad!
Imorgon kväll har vi en hel kväll på skolan där vi (1orna) ska ha sjukt kul tillsammans som 3orna fixar, nice!
/Flicha

Inga kommentarer: