fredag 3 augusti 2012

we´ve got the love.



















jag hör av mig till er med en stor jäkla bildbomb för vet inte hur jag annars ska kunna uttrycka mig. Bilderna är från Spanien med Felicia där jag hade en underbar tid och lärde känna en massa nya vänner, Italien där jag bodde uppe i bergen, fick uppleva italiensk kultur,pizza och glass, och sedan slängde jag in en bild på mig och Firran på spexfoto, och Kajsa och Simon.

Just nu mår jag väldigt bra. Kan ha och göra med att jag shoppade igår men ändå! ( nej fy vad äcklig)
Livet är underbart, jag är hyfsat brun för att vara jag, det regnar inte (för tillfället) och jag ska vara med alla mina vännorrrrr. Kan inte bli bättre alltså. PÅ schemat står moppetur ut till café, musik vid vattenmöllan, ferre i lund och köpenhamn.

Hoppas ni mår lika bra som jag!
//Ems

Inga kommentarer: