onsdag 1 augusti 2012

Saknar värmen...



(Bild av Emma)
Hejsan.

Jag jobbade inte på mitt chill-jobb idag, utan med pallkragar, så jag kunde inte blogga innan idag.
Idag har jag som sagt jobbat, tog även den 2a gardasil sprutan (mot livmoderhalscancer). Efter jobbet gick jag och Emma ut en runda och pratade, väldigt mycket om Spanien. Sen hade jag fotbollsträning.
Det började med att jag skulle springa coopers test, eftersom att alla andra hade gjort det när jag var i Spanien. Coopers test är att man ska klara av att springa 2700 meter inom 12 minuter, jag klarade det, på 10.50 sek. Så jävla jobbigt var det, mina ben värkte efteråt, de är fortfarande sjukt trötta. Men nu kan man känna sig stolt. Synd bara att jag ska lägga mig nu eftersom att jag ska jobba imorgon.
Igår jobbade jag också, efter jobbet sprang jag 11,5 km. Sen var jag med Anna resten av kvällen, trevligt värre.
I helgen blir det eskilscupen hela fredag, lördag och söndag!
/ Flicha



Inga kommentarer: