torsdag 2 augusti 2012

Eskil imorgon.

Hej!

Nu sitter jag i bilen hem från tränigen.
Idag har jag jobbat hela dagen, sista jobbdagen för sommarlovet, så nu börjar ett riktigt sommarlov (haha, i Sverige iaf, har redan haft det i Spanien)
Sedan packade jag inför eskilscupen dit vi ska imorgon innan 11.
Jag har sovmorgon för första gången på 9 dagar, de ni! Käns som jag knappt har sovit på sistone, gått upp innan sju nästan varje dag, och lagt mig efter elva... Så inatt tänkte jag ta igen lite sömn...! Måste dock packa det sista innan vi samlas.
Underbart väder har det varit från kl 7 tills typ två, riktigt varmt. Nästan lite för varmt att jobba i.

/Flicha

Fotade detta på jobbet och ställde mig frågan hur en växt kan bryta sig igenom asfalt, den ser så liten ut-men är så stark...(poetisk jag är)

Inga kommentarer: