onsdag 7 november 2012

Bankande oljud i takt genom spykens korridorer.

Hej, eller vad säger man?

Slängde ihop ett litet collage. Väskan kommer från bläck och halsduken och tröjan är inköpta idag när jag var på nova med Erik. Erik kollade på jacka och köpte väska.

Min högra handled gör ont eftersom att vi idag och igår på ensembeln delade upp klassen på hälften och den hälften jag var med i skulle spela tillsammans allihopa. Jag fick spela på en virveltrumma och slå i de markerade "sambatakterna". Vi tränade först i kanske en timme, och sedan gick vi runt och störde alla andra med vårat höga bankande i korridorer, klassrum fulla med elever som skulle skriva kemiprov och biblioteket.
Efter det blev min handled så svullen att den var dubbelt så stor som min andra.
men roligt var det!

//Ems

Inga kommentarer: