onsdag 28 november 2012

Lund på julen är det bästa som finns.


Hej på er där ute i vintermörkret. Hög tid att lyxa till det på vardagskvällarna med mycket värmeljus och fika, tycker ni inte det?
Det var en vecka sedan jag hörde av mig till er. Då hade jag haft studiedag. Idag är det onsdag, har gått i skolan från 8 till fem och är helt slutkörd efter skolans nerviga upptåg. Idag hade vi bland annat en konsert med alla som har sång som första instrument i våran klass. Alla skulle sjunga en egen låt var i aulan för varandra. Mina ben skakade som aldrig förr när jag stod på scenen, men sjöng gjorde jag, och nöjd blev jag också!
I helgen var jag och jobbade och hela lördagsnatten spenderades på Östra Torn.

Bilderna är förresten också från helgen då jag, Felicia, Li och Moa åkte till Lund. Jacka stod på inköpslistan och så blev det. En blå sådan.
Bilderna är tagna av underbara Moa! Och om ni vill se mer av bilderna så gå in på hennes blogg. Då klickar ni antingen på någon av bilderna eller på denna länken;
http://generationz.devote.se/


// Emma


Inga kommentarer: