tisdag 13 november 2012

Så är det.

Hej!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat bloggen på länge. Har glömt bort den lite nästan, eller kanske bara inte hittat orken att blogga. Nu sitter jag och pluggar till matteprovet, eller det var vad jag gjorde precis iaf, tills jag tröttnade.
Jag har inte varit i skolan idag eftersom jag var iväg på möte istället. Men har dock pluggat till både matte-provet och grundläggande träningslära-provet. Helgen har varit bra. Var med kompisar på i både fredags, lördags och söndags kväll. I lördags så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde riktigt. I söndags tränade jag och kollade på bio med familjen på Royal för att fira fars dag. Skyfall, James Bond-filmen. Riktigt bra faktiskt.
Igår hade vi på morgonen olika konditions- och spänsttester. Annars var det skola som vanligt, och repning på kvällen som vanligt, och plugg som vanligt.

Från och med idag ska mitt liv förändras, allt, alles... Men mer om detta någon annan gång!





/Flicha

Inga kommentarer: