söndag 4 november 2012

Summering, Spanien.

Hej!

Nu är jag hemma och bloggar igen. Spanien var superhärligt. Sol och varmt varje dag, vi hade tydligen tur. För den veckan brukar annars ha lite osäkert väder, men vi klarade oss finfint! Denna gången besökte vi också fler ställen och var på fler utflykter än i somras, eftersom att det inte var dödande varmt som då. Så man har lite mer energi till det. En dag var på nöjesparken Terra Mitica, det var en nöjespark uppdelat i olika städer, väldigt coolt. Roliga karuseller hade de också! Lite som en miniverisoin av en park på Disneyworld i Florida. Vi var också och kollade runt i Spanska städer. Vi shoppade mycket mycket, eftersom att Valenciaregionens största soppingcenter ligger 500 meter från oss! Vi solade och badade också, men mest sista dagen förutom korta stunder då och då. Och eftersom att jag heter Felicia så tränade jag också.
Det hemska med att komma hem efter Spanien till skillnad från någon annan semester är att man lika bra hade kunnat vara där. Det är vårt eget hus som vi kan vara i hur mycket som helst, men istället är vi i Sverige...?
Hm, om 1 månad och 18 dagar är vi där igen!

Idag började jag dagen med att springa 12km. Sedan cillade jag, duschade och åt frukost. Och efter det så hjälpte jag till att kratta löv i trädgården i någon timme. Snart bär det av till big bowl där GLF har bjudit hela laget på bowling och sedan söndagsbuffé. Det ska bli mysigt!
/Flicha




                            Terra Mitica




Murcia










                                        Det nya shoppingcentret!



Inga kommentarer: