söndag 4 november 2012

Tystnaden betyder kärlek.

65y7m0_large

så känner jag i nuläget. Varför ha detta mellanting med regn och kalla grader.
Jag vill höra knarret under fötterna, känna tystanden som snön skapar. Att ha mössa vantar och en stor halsduk som täcker halva ansiktet med den kalla ångan som sipprar ur din mun när du andas.


Sammanlagt har jag sovit 8 timmar denna helgen. Hade det kulkulkul på fredagen som gjorde att jag inte fick min sömn. Igår och idag serverade jag trevliga norrmän på häckeberga slott som stoppade sömnen. Men rikare och gladare är jag!

Kom precis hem från Erik där vi hade det underbart. Han gav mig en rundtur av bjärred som innehöll strandpromenader, pussandes på k brunnar och mycket skratt från Eriks gangsterdagar.

Nu ska jag sova och smälta (verkligen smälta) ner i sängen.


//Ems

Inga kommentarer: