söndag 22 juli 2012

Ljuva Spanien.

Hej!

Nu sitter jag te och chillar. Idag har jag varit med om ett och annat. Började dagen med träningspass på gymmet, först gymade jag muskler och sen sprang jag. Kom hem och badade i poolen och solade lite, sen bar det av till ett vattenfall i Benidom, en stor stad med många höghus. De håller på att bygga europas högsta bostadslägenhet. Vattenfallet och miljön däromkring var väldigt fin. Mycket grönare än vad vi har här eftersom att det regnar och är mer moln där. Vattenfallet var väldigt fin och hela parken. Väldigt kallt vatten var det också, fast man vande sig. När jag kom upp så fick jag en allergisk chock av köldallergin. Jag frös ihjäl och kunde inte bli varm, trots att det var 30 grader, mina fötter och händer svullnade upp, hela jag blev helt röd och jag mådde skit.
Nu är klockan halv 9, ikväll ska vi äta på restaurang, en kinesisk som vi åt på när Emma också var här!
/ Flicha

Inga kommentarer: