torsdag 12 juli 2012

Spanien.

Hallå.
Nu sitter jag ute och väntar på att maten ska bli klar, klockan är  tio. Så är det i Spanien, man äter sent helt enkelt. Rätt konstigt, men ändå inte. För eftersom att det är varmt och soligt så länge hänger man på stranden tills sent, efter det ska man hem och duscha och fixa sig. Sen är klockan mycket. Frågade nyss mamma vad hon trodde att klockan var, 8 svarade hon. Den var halv tio. Tidsperspektivet är inte det bästa!
Det hade dock varit rätt gött om man hade ätit mer än ett hambugrerkött med ketchup till lunch... Men livet leker ändå! Idag har jag legat vid poolen och solat och badat. Senare gick vi ner till stranden och träffade Mari, Tony och Oscar. Vi hade köpt ett par "snorkelglasögon", så jag och Oscar snorklade, (för andra gången, men första gången med de nya glasögonen). Väldigt coolt att se hur fint det är, och hur mycket fiskar det finns! 
Igår tränade jag spinning och Body pump, annars solade, badade och chillade jag. På kvällen var jag, Anton och Oscar ute.







/ Flicha

Inga kommentarer: