tisdag 10 juli 2012

Solen skiner varje dag...

Tjo. Jag har egentligen inget speciellt att skriva. Jag har det bra här i Spanien, riktigt varmt har det varit idag- som alltid. Jag har solat och badat, druckit mycket vatten och smörjt in mig, sprungit och kört bodypump på gymmet. Sen åkte jag, Anton och Oscar till Torrevieja på kvällen. Men vi har det najs som sagt!
Såg att det skulle regna hela veckan hemma, det är då det är extra skönt att vara i värmen.

Såhär tomt var det inte på standen idag må jag säga!

/ Flicha

1 kommentar:

Mormor sa...

Ni har det bra,med sol och värme.Här i Sverige är vädret gråmulet,med tjocka moln.Solen har inte visat sig idag.Ingen sommar alls.Skall bli så hela veckan.I söndags(vår stora dag)var det jättefint väder,mycket folk på Ribban.Vi var nere och åt lunch på Ribersborgs restaurang. Kram Mormorz