söndag 8 juli 2012

Njuter av livet!

Hejsan, just nu sitter jag ute i solen och dör. Tänkte att det skulle vara mysigt att sätta sig på balkongen och torka i solen eftersom att jag precis har badat. Men nu är det lite för varmt, men jag orkar inte gå någon annan stans faktiskt, så det fick bli så!
Idag har vi  (familjen + Oscar, Mari & Tony)) stekt på stranden hela dagen, ätit tapas för att vi är i Spanien, och haft det allmänt gött. Varmt som sören är det, så man blir glad över varje vindpust. Havet var också väldigt varmt, inte lika varmt som det är där uppe dock. Men inget svalkande heller.Men faktiskt rätt skönt ändå. Det jobbiga är att man verkligen måste dricka mycket, och heter man Felicia är det lätt att glömma bort... Men mycket vatten blir det!

Livet bara rullar på helt enkelt, som det ska göra. Det är såhär jag vill leva mitt liv!
Kram från SpanienFlicha.
Så glad är jag nu...
 '



Inga kommentarer: