måndag 2 juli 2012

Mon ami.


Bilden är tagen av Hanna Nilsson, och på bilden sitter söta simon!

Åh, Helgen har varit underbar och full med en passa stress, lugn och sol.  I Fredags så jobbade jag för första gången på kvällen på Häckeberga. Fullt med spring och jag lärde mig jättemycket! I lördags drog som sagt jag och många andra till Ribban. Vädret var på topp, och efter att ha badat, solat och badat igen så åkte vi hem, helt röda i fejjan allihopa.  På kvällen  drog jag hem vid elva för att jag jobbade igår.

Jag kom hem vid jobbet klockan ett efter att ha jobbat 6 timmar. Då cyklade vi sedan till Solhjulet och sen till Stenbrottet. Oj, vad jobbigt att cykla på enväxlad cykel! Men man har tur att ha en sån underbar kompis som Felicia som cyklar med den åt en <3

Sommarkänslan  lever gott folk!

Inga kommentarer: