tisdag 18 oktober 2011

Bounce.



Bild 1 : Jag idag.
Bild 2: jag igår.

Ja, jag hoppas ni ser skillnaden! Jag mår skit idag, är blöt kall och har ingen riktig livsvilja.
Kanske för att jag har kört i ösregn på en liten moped i mot vind i två timmar.(?!)
Jag kom precis hem och ska ta bussen igen om en timme. (Fml, med risk att låta fjortis)

Trots detta har jag gjort en liten lista på saket så ni kan lära känna mig bättre.!


Jag håller alltid i mitt jojo-kort hela bussresan, även om jag inte behöver det mer. 
♥ Jag stoppar alltid i min oboy i glaset innan mjölken för annars är spiller jag för mycket.
♥ Jag tycker skillnaden mellan män och kvinnor är för stor.
♥ Jag vill jobba med politik. 
♥ När jag räknar till fem på fingrarna kan jag inte lyfta alla fingrar efter varandra. Utan lillfingret blir nummer fyra och ringfinger nummer fem.
♥ Jag vill inte vara kvar i sverige när jag blir äldre.
♥ Innan jag dör måste jag ha släppt en skiva. ( en simpel en)
♥ Jag har ägt marsvin i totalt 8 år av mitt liv. (inte längre)





Ja, några saker som ni inte visste hoppas jag!
Nu hoppar jag vidare!
//Ems





Inga kommentarer: