lördag 22 oktober 2011

hårprodukt som verkligen funkar!

Mitt hår brukar alltid hålla sig relativt friskt ch levande. Men nu när det blir kallar börjar det blir strävare och större, det ser bara hemskt ut!
Mamma tog med sig hem en tub med en produkt som skulle hjälpa mot sånt för ett år sedan. Brukar aldrig använda hårprodukter annars, bara låta det torka. Men jag testade eftersom att mitt hår var så hemskt. Och vilken skillnad!!

Skojar inte, ITS THE SHIEEET! Håret blir helt mjukt och det känns som om man är nyklippt varenda dag!

REKOMMENDERAS SÅ HÅRTT!!


Produkten är gjord av NAK, och produkten finns att köpa i en liten tub och en större tub med 250 ml. Priset kan ligga på 150 - 250 kronor hos frisör.

Den sorten som funkar för mig( den enda jag testat) , heter Replends! Flaskan ser ut såhär:



//Ems

Inga kommentarer: