måndag 10 oktober 2011

Ja, så var det måndag igen.

Hej!

Nu är det snart läggdags. Har nyss kommit hem från träningen, vi har en liten interncup dessa 10 kommande veckor (på en liten plan med kon-mål). Då man lottar lag, 4 st i varje. För varje vinst för man 2 p. Om man spelar lika så gör man sten,sax, påse. Jag har dock oturen att vilket lag jag än hamnar i, så brukar vi spela lika, och sedan förlora på sten, sax påse. Hehe...

Skolan var väl också okej. Stressade hem, för att sedan till Dalby för att fixa ID och sparkort. Sen tog jag bussen hem, gjorde lite läxa, och sen träningen.
Har även hunnit med att föra över pengar från mitt bankkonto till sparkonto, som jag har planerat att göra sen i somras. Men inte kunnat göra förrän idag, så det känns skönt. Hehe, väldigt trevligt att ha ett jobb faktiskt.
Eller ja, med tanke på att man får lön ;)

Molly börjar också bli trött...

/ Flicha








Inga kommentarer: