söndag 9 oktober 2011

charm

Oooooopsidaysii!
Har inte varit på bloggen på hela helgen, så shjooolahopp!

Livet leker på ett trevligt sätt som vanligt. Denna helgen har varit underbar och charmig på sitt egna sätt.
Jag har druckit te, ätit söta godsaker och tittat på mysiga, nostalgiska och spännande rullar med både familj och  söta vänner, spenderat underbart många timmar i stallet tysta djur som förstår. Mitt humör har svängt både upp och ner, och min kropp har gjort ont hela tiden pågrund av en träningsvärk.

Jag valde att skippa bodypump för att istället unna mig själv en stund själv också.

Som sagt, helgen, har varit, underbar.
Tumblr_lspx7ovtbp1qd4q01o1_500_large


Eftersom att det helt plötsligt blivit alldeles för kallt för att springa runt i tunna kläder har jag börjat längta efter vinter, snö, kallt och mysigt. 
Tumblr_lsied5ecxt1qi23vmo1_500_largeFence-flowers-garden-gate-snow-winter-favim.com-95953_large
Christmas_tree_large
75249824_e8dwhwqq_c_large
källa:weheartit



//Ems

Inga kommentarer: