tisdag 25 oktober 2011

Praaao

Tja!


Har varit på GattoStretto idag igen! Mycket att göra var det. Städa, städa lite till, fixa med alla möbler, servera, plocka av, servera, plocka av, fixa med mat, och städa lite till. Intensivt, men kul!

Har jag nämnt att jag får välja vilken maträtt jag får till Lunch? Får välja mellan dagens pasta ( riktigt god eftersom att det är en Italiensk restaurang- pasta proffs), vegetarisk pasta, toast, pannini, soppa eller någon sallad. Awsome. Har dock tagit pasta två dagar i rad. Men det är så gott ju..!

Slutade halv 15.30. Kom på att jag var tvungen att få en lapp påskriven av gubben på skånskan. Så ringde honom, han sa att jag kunde komma och gav mig portkoden. Gick dit och fick lappen påskriven, och sedan till bussen hem igen.
15.38 var jag framme på busstationen, och bussen gick 15.40. Riktigt awsome.

Nu ikväll så har jag inte gjort så väldigt mycket mer än gått en lång runda med lille Molly.


/ Flicha


Min fina dukning på bilden!

Inga kommentarer: