tisdag 25 oktober 2011

Mitt besök hos frisören.

Efter någon timme i Lund gick jag till tandläkaren, så har otroligt ont i mina tänder just nu.
Efter det, åkte jag och min bas till malmö. Min pappa och jag gick på restaurang, och jag och pappa sa att vi båda behövde klippa oss. Precis då gick vi förbi en fin frisörsalong som där stod drop- in på. Jag gick in och vips så hade jag en tid tjugo minuter senare.
Efter att jag hade sagt hur jag ville klippa mig så skulle jag bli tvättad i håret. Stolen jag satte mig i visade sig vara en massagestol och det var otroligt skönt! Efter att ha suttit i där med hårinpackning en stund fick jag te med choklad vid sidan om.

Nu  har jag en ny frissa! Nice.

Nu ska jag snart åka till basen och sedan hem och städa undan alla kläder. Jag sitter på min faders dator på jobb nu.
Slänge rin två bilder på vårat vackra franska hus vi bodde i när vi var där.


//Ems

Inga kommentarer: