onsdag 5 oktober 2011

Softar efter 3 fotbollsträningar!

Har precis satt mig i soffan efter 3 fotbollspass!
I morse kl 7.30 samlades vi (flickor 96) på Malmö Stadion för träning, för att se hur det skulle se ut att träna på borgarskolan om man skulle välja att gå där. Sen tränade vi i ca 1,5 h. Efter träningen var vi på skolan på stadion och hörde massor av ungdomar prata om skolan. Och det verkar vars en riktigt bra skola. Man går inne på stadion för det mesta. Och alla är fotbollsibtresserade. Så utbildningen är uppbyggd på fotbollen. Sen är det dessutom bra utbildning. Man kan välja mellan Ekonomi, Samhäll, Natur eller handel & administration.
Efter det stack jag till mormor och morfar där jag bl.a. Åt kinamat!
Kom hem 4 och tog bussen 5 till målvaktsträningen. Efter det så hade jag träning med laget.
Så nu är det chill i typ en timme tills jag ska sova. Imorgon är det hunddagen på elevens val!
/Flicha

Inga kommentarer: