fredag 14 september 2012

Bilder, skriver från dator!

Hallå.

Nu skriver jag på en dator på första gången på flera veckor, vilket betyder att ni kommer att få bilder, yeey!
Idag är det fredag! Märkte precis att jag blev väldigt trött, känns som om jag har hunnit med rätt mycket än så länge. Började halv nio, stack till gymmet och tränade och sprang i 1h och en kvart typ. Sen tillbaka till skolan igen. Missade bussen med två minuter hem, så fick ta mig till Lund för att ta en annan.
När jag kom hem (vilket jag aldrig gjorde) så stack jag direkt och jobbade, efter det gick jag ut med Elsa på risen. Sen när jag äntligen kom hem så städade jag rummet. Nu kan jag äntligen chilla!
Imorgon är det den 15 september, och vem fyller år då...? Jo jag! Det firas med först match på dagen och sen hela släkten på kalas på kvällen. Annars så flyter allting på i samma spår.

Jag och kusinen.

Tjejerna i klassen inför fin-middag på kolboda.

Bikini som inte behövs i väder så som i bilden nedan, men i Spanien!

Så himla underbart väder det har varit nu på sistone, typ inte...

Bild från kolboda.
 / Flicha

Inga kommentarer: