lördag 29 september 2012

Men, vad händer om det regnar?!



Okej.
Så veckans inlägg har varit mycket bilder från min sida. Men bilder är ju så mysigt att visa. I veckan har ni ju fått se på fika bilder, matbilder, kompisar och esplanaden!
De senaste 24 timmarna har varit fulla av så mycket grejer att jag har svårt att tro att det verkligen hände inom det senaste dygnet. Igår var jag och Anna hemma hos Karin. Vi myste som bara vi kan, med skratt som räckte ända tills klockan ett på natten. Men stora kassar som fyllde upp hela Karins hall hade vi planerat att stå på esplanaden och sälja. Det blev så, trots att  Karin fick ångestattacker på natten för att det regnade.

Det gick underbart bra att sälja på esplanaden. Vi tjänade så mycket som 1200.
Ikväll, myste jag med det underbara Genarps gänget. Med simon vid datorn, Herman vid gitarren och vi andra vid teven bara var vi nära varandra, utan att prata. Utan bara njuta av varandras sällskap. Och så gjorde vi tacos också.
 Nu...
blir det bilder.

 Para para!!

jag gjorde den sjukaste grejen. Den vänstra jackan är min berömda jacka. Många älskar och hatar denna jackan, och har aldrig i hela mitt liv sett en likadan. Förrän idag. Och vad gör jag? Jo, köper den. För en ynka hundring köpte jag en likadan jacka som jag redan har, fast i grön. Varför? Det vet jag fortfarande inte.


Godnatt, önskar den trötta Emma som gick upp klockan halv sex i morse och ska upp klockan sex till jobb i morgon. 

Inga kommentarer: