onsdag 12 september 2012

Kommer inte på något rubriknamn, är ledsen…

Hej!
Nu är jag påväg hem från skolan på bussen. Slutade kl 1, men hann inte med den bussen, så fick ta den semare som kommer till Genarp kl 3.
Igår tränade jag först på kockums, sen skola. Sen chillade jag hos mormor och morfar tills jag och mamma åkte och kollade på min söta nyfödda kusin, Enzo. Sen på kvällen gick jag en lång runda med Molly och kollade på Sverige-Kazakstan.
Idag började vi med fotboll, sen två lektioner, varav en var halv mattelektion och en avslutades med jepprdytävling mellan Samhäll och vår klass, och vi vann! Sen slutade vi.
Maten var väldigt god, som alltid! Vi fick indisk kyckling-gryta med två olika sorters ris, ett kinaris och ett brunt!? Gott var det iaf!
Ikväll blir det fotbollsträning, annars står inget på schemat.
/Flicha

Inga kommentarer: