söndag 30 september 2012

Taggar match!

Hej!

Detta är en sån jobbig förmiddag som man verkligen inte kan göra något på. Vi har samling 12.45 till fotbollen, (som jag förövrigt är så sjuuuuuukt taggad till!!) Som sagt, vinner vi mot Bjärnum eller spelar lika vinner vi serien och går direkt upp till div 2. Riktigt nervös är jag, jag vill vill vill!
Tycker att alla borde komma och kolla, kl 15 i Staffanstorp.
På tal om den jobbiga förmiddagen  Eftersom jag har match sen så kan jag ju inte träna, gick dock ut med Elsa 5 km nyss. Sen kan man inte heller åka till stan eller göra något annat kul, man får helt enkelt bara vänta. Men jag orkar inte!
Igårkväll var jag hos Kajsa och hade det mysigt med kompisar, som slutade med att vi kollade på sagan om ringen.



Jag kan också hoppa högt, om jag vill...


Jag ser ljuset (bollen)

/Flicha

Inga kommentarer: