lördag 29 september 2012

Sweet saturday.

Hej!

Nu är det lördag, och jag sitter framför tvn och datorn. Nice. I morse var jag ute och sprang 12 km, yeeah! Sen drog jag och mamma in till Lund och shoppade och hade det mysigt. Efter det när jag kom hem gick jag ut med hundarna i en timme, (i regnet, yes) Sen fick jag duscha båda hundarna, hela badkaret blev fyllt av sand! Nu har jag nyss kommit hem.
Ikväll vet jag inte vad som händer, det får jag helt enkelt se! Igårkväll var jag hos Anna och hade det mysigt.
Sen blir det seirefinal imorgon mot Bjärnum, vinner vi eller spelar lika vinner vi serien och går direkt upp till Div 2 dam, förlorar vi så går Bjärnum upp. Är rätt spänd alltså, det hade varit sjukt coolt om vi hade gått upp!

Bild från nationalparken vid vattenfallen i Spanien.

/Flicha


Inga kommentarer: