måndag 17 september 2012

Lyckad helg, träning i massor och sovmorgon imorgon!

Hej!

Skrev ett inlägg på tåget i morse som tydligen inte publicerades...
Helgen har iaf varit underbar. I lördags fyllde jag år, då jag först blev firad av familjen, sen firade jag med laget genom att spela match och vinna, sedan firades det med hela stora släkten. Natten där spenderades hos Li på hennes väldigt lyckade fest!
Igår var jag ute och sprang, sedan kollade jag på musikalen evita, med Charlotte Pirelli på Malmö opera.

Idag började jag med fotboll, sen skola, sen idrott då vi hade svinjobbig fys, sen hade jag fotboll på kvällen med. Så nu är mina ben döda…!
Imorgon har jag fixat sovmorgon åt mig själv genom att skippa tyskan och göra den hemma istället. (eller på bussen...)
/Flicha

Inga kommentarer: