tisdag 18 september 2012

Ny dator!

Nu sitter jag och skriver på min dator som jag fick av skolan idag. Blev väldigt positivt överraskad, den var både större och finare än vad jag trodde att den skulle vara! Här är den, lenovo ThinkPad Edge.


Idag hade jag sovmorgon från skolan, vilket var väldigt skönt! Hade bara två lektioner, väldigt skönt! Efter skolan var jag hos mormor och morfar ett tag och gjorde lite läxor. Sen tog jag mig till Lund där jag fikade med Emma, Kajsa, Li och folk från Lis klass, trevligt värre. Sen gick jag och Emma i stan och kollade i affärer. Jag köpte ett par svarta shorts! :)
Sen nu  chillar jag  bara... Har hunnit med och träna också innan idag, så det är najs!
Så ikväll blir en chillkväll helt enkelt, får njuta av en fotbollsfri kväll

En bild Anna tog när vi var ute och hade picknik... ^^


/Flicha

Inga kommentarer: