onsdag 10 oktober 2012

2010

Hej!

Nu är det snart läggdax, det innan dess hade jag tänkt att blogga lite.
Denna dagen började inte så värst bra, eller ja. Vi hade träning då det ösregnade, oc det gillade inte min köldallergi, så jag blev helt röd i hela ansiktet och på halsen. Förutom det så var jag extremt frusen, inte najs!
Sen var det skola som vanligt, hade två lektioner, yeey. Annars har ja sprungit längst havet i Malmö, fikat på erikshjälpen, pluggat matte och samhäll, ja det var väl det...?
Imorgon står fotbollsträning på morgon och kväll och skola på schemat. (Slutar 13.15! =D )

Har tagit tre "gamla" bilder som Jimmy har fotat.
Hittade ett gammalt foto från julen 2010, brunt hår och aningen förvirrad.

                               
         En till bild från sommaren samma år, såg dock lite yngre ut då!?

      Sista men bästa bilden på min söta lillebror, naawe!
/Flicha

Inga kommentarer: