onsdag 24 oktober 2012

shalalla

Tja!

Nu borde jag sova, sen jag inte sov så mycket inatt. Jag borde också ha packat min träningsväska till fotbollsträningen imorgonbitti. Men jag orkar inte, hehe...

Dagen idag har varit lång. Den började med att jag skulle ta bussen till skolan, var påväg då jag fick ett sms om att vi började 40 minuter senare, så jag kunde ta en 40 min senare buss. Slutade 13.20, men sen hade vi ett prov lagt, utanför schema kl 15. Så då pluggade vi typ, chillade... Ja gjorde "audition" till en musikgrupp på ProCivitas. Kom hem klockan halv sex. Kvart över sex drog jag på träning. Kom hem vid halv tio.
Har pluggat lite nu, men har så mycket svenska kvar att göra imorgon, vill inte...
Annars har dagen faktiskt varit väldigt bra!
Sista dagen imorgon innan höstlovet! (eftersom att vi har studiedag på fredag!)



/Flicha

Inga kommentarer: