torsdag 4 oktober 2012

Morgonstund har guld i mun, eller...

Hej!

Nu sitter en trött jag på bussen påväg mot morgonfotbollsträningen.
Igår började jag dagen med ett träningspass hemma sen arenan som vi tränar på var avstängd för att LdB spelade match på kvällen.
Tog sen bussen 9 till skolan, hade två lektioner och var hemma igen klockan tre. Då var jag, Li och Kajsa på erikshjälpen där vi fikade och kollade på kläder. Jag köpte en kofta faktiskt.
Sen på kvällen hade vi match med U-laget mot Höllviken, där jag spelade ute! Vi förlorade, men det var kul, det är alltid kul att spela ute!

Idag är inget annat än morgonfotboll, skola och fotbollsträning ikväll planerat. (vilket nästan kommer ta hela dagen men…)

(Glöm nu inte att äta kanelbullar, för det är ju kanelbullens dag!!)
Ha det bra! /Flicha

En bild på Annas fina sminkning på mig, hon är grym, typ…!?

Inga kommentarer: