måndag 15 oktober 2012

Ångest Emman med så mycket kärlek





Hej på er.
Okej, jag vet att jag gjorde en hel sida på bloggen angående Karins ångest. Jag tror jag tar tillbaka att bara Karin får ångest. Har haft så mycket ångest i helgen så jag vet inte vad. Köpt byxor på second hand, och slängt in en klädhängare och ut med fåtöljen.

aaaah, nu har jag suttit och plonkat skalor på basen i någon timme, och övat på sångläxan. Ska kunna både Beast of Burden och My whole world. Kul att jag gör det medans min finaste vän Matildan är i Stockholm på filmgala, tillsammans med min andra polare som spelar en stor roll i filmen i "Bitchkram" som har premiär på fredag nästa vecka.
Hon sitter framför Kissie och träffar en massa andra som jag typ aldrig kommer träffa.

Åh mitt liv.

Men ja, se Bitchkram,  med bästa Faaannnny!
Hon är den härliga brunetten som är polare med den blonda tjejen


//Ems

Inga kommentarer: