fredag 5 oktober 2012

Inbrott...

Fredag kväll, jag sitter forever alone. Kom nyss hem från Emma, då det visade sig att grannen har fått inbrott, så kollar jag rakt fram i mitt fönster så ser jag polisbilar och poliser som lyser med ficklampa, ingen vacker syn. Hur var det där med trygga Genarp, känns inte så tryggt just nu kanske. Tur att vi var hemma iaf, så att vårt hus inte också fick inbrott!

Annars har det varit skola som vanligt, varit ute och sprungit i håltimmen. Jobbat när jag kom hem, gått ut med Elsa i det kalla regnet. Och sen  nu ikväll har jag och Emma kollat på X-factor (där bla. Oscar Zia från paralellklassen på ProCivitas gick vidare!)

Imorgon vet jag inte vad som händer fram tills klockan tre, men det får vi se! (vilket rim...!)

                     
                      Felicia in action.

                      Bild sen Spanien i våras.

/Flicha

Inga kommentarer: