lördag 20 oktober 2012

Solen sken på Österlen!

Hej! (Inte för att skryta eller så, men lägg märke till att rubriken har ett väldigt bra rim...!!)

Nu sitter jag hemma och chillar innan vi ska dra till släkten, och hälsa på lillkusinen. Dagen har faktiskt varit rätt så lång redan känns det som. Vaknade på österlen i Olles hus med massor av kompisar efter en väldigt trevlig kväll/natt med kanske lite mindre sömn. Klockan 8 började vi städa innan vi tog bussen hem kl 9. Kom hem elva och jobbade. Annars har jag varit ute och gått typ, inget speciellt... Men det har varit underbart väder hela dagen, helt sjukt! Man kunde bara ha på sig en vanlig tröja utan att frysa, typ 17 grader och sol när det var som varmast! Men vad händer om en vecka...? Då är jag i Spanien, och vi har höstlov!

Klippte mig som sagt i torsdags, och här kommer två bilder med väldigt dålig bildkvalité eftersom de är tagna med min webbkamera, men hoppas att ni står ut ändå! :-)

Före:


Efter:




Och för er som inte märker skillnad så är håret rätt mycket kortare, i och med det så är det rätt mycket lockigare, och sen så har jag fått en snedlugg!
/Flicha

Inga kommentarer: