söndag 7 oktober 2012

Sweet sunday.

Nu ligger en trött jag i sängen. Har varit ute i tre timmar, så jag kände att jag med all rätt kunde bädda ner mig i sängen med datorn.
Var först ute med Elsa i skogen själv, sen hade jag picknik med familjen + farfar och Anna i skogen, sen träffade jag Emma och Kajsa på vägen hem, så då gick jag en runda med de.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, tränat typ...

Igår däremot, det var en fullspäckad dag! Började dagen med att springa 12 km. Sen åkte jag och pappa till Burlöv center och shoppade. Jag köpte ett par nya joggingskor av acics, sjukt sköna! Sen köpte jag ett par nike fotbollsskor, också ett väldigt bra köp. Annars köpte jag lite smått och gott, läppstift, nagellack, tights, måndag-söndag strumpor. Jag fattar inte vart alla mina strumpor tar vägen, känns som att jag får nya hela tiden, men ändå aldrig har några utan hål! Dagens i-landsproblem...
Efter det var jag på en kusinträff med pappas kusiner, men även större delen av den vanliga släkten också, trevligt värre.
Sen hade man kunnat tro att det var slut, men icke. Sen drog jag på lagfest och hade det väldigt trevligt med laget då vi åt pizza, snackade och hade lite tävlingar!
Sen hade man också kunnat tro att det var slut, men inte nu heller. Efter det så drog jag till världens bästa kompisgäng och hade det riktigt jävla fett!

Sen var helgen slut, och jag taggar tyvärr inte att det är måndag imorgon... Men det får gå ändå!


                      Här kommer en sjukt snygg bild på mig och mamsen!

Mina fett coola bekväma skor.



/Flicha

Inga kommentarer: