onsdag 9 januari 2013

Fortsättning sammanfattning 2012

Maj- Felicia
Maj började med att vi var i sälen på skidresa och hade det underbart.
Maj avslutades med att vi åkte till S!estafestivalen i Hässleholm. Där hade vi det ballt i fyra dagar.
Vi var också i Åre och forsrände. Det var en väldigt väldigt mysig resa med kompisarna. Det var också kul att forsränna (dock läskigt!).
Jag var också i Spanien med mamma, pappa, Erik och Sebastian och hade det väldigt mysigt och kul. Det var väldigt varmt också.
Vi hade konsert på arena 305 i Malmö och fick en egen louge.
Jag spelade mycket, mycket fotboll, serien var i full gång. Tränade varje dag typ.
Vi hade fullt av nationella prov och det var den sista vanliga månaden av grundskolan.
Erik fyllde år, vi firade honom med hela släcken, samma dag som vi hade match (och åkte dit i egen lagbuss!)
Kollade på flera MFF matcher.
Det var fint väder väldigt stor del av maj, vi vi var ute mycket.

















Juni-
Juni började med s!estafestivalen.
Vi var på klassresa i en Stuga och mös med vår klass en helg.
I juni avslutades allt vad grundskolan innebar. Vi bara chillade i skolan, hade spex, fick slutbetyget på 310 poäng, hade skolavslutning där vårt band spelade, jag och Emma sjöng, hade avslutningsfest med 9orna. Livet var rätt bra helt enkelt!
Sedan började jag sommarjobba, och sommarjobbade hela tiden tills jag åkte till Spanien. Två veckor typ.
Var på målvaktsläger i Ängelholm.
Spelade fotboll och tränade typ varje dag.
Firade midsommar på Öland med Jossan, familjen, farfar och Anna.
Det var fotbolls- EM.


















Inga kommentarer: