onsdag 9 januari 2013

Sammanfattning del 3, 2012

Juli- Felicia
Juli började med att vi cyklade till soljulet och fikade, cyklade till Dalby stenbrott och njöt av den svenska sommaren.
Fick reda på att jag kommit in på ProCivitas, det slutgiltiga.
Den 5e påbörjades Spanienresan, kl 5 på morgonen. Vi satt i bilen konstant i två dygn. Eller vi sov över i Frankrike.
Vi kom fram, första veckan var vi där tillsammans med Oscar, Mari och Tony. Vi hade det underbart. Solade, badade, tränade, åt sent, var ute på kvällarna.
Veckan efter kom Emma. Vi hade det riktigt kul, vi solade, badade, jag tränade, vi var ute på kvällarna med Anton, Terri, Emily, James, Scott, och alla andra som vi lärde känna. De träffade vi varje kväll och hade det riktigt kul.
Kom hem sent på kvällen den 26e Juli.
Morgonen efter var vi på träningsläger/cup i Danmark med laget.


















Augusti-
Börjades med lite jobb.
Eskilscupen drog igång. Jag var utespelare, och gjorde det första målet. Det var kul!
Vi var på vattenmöllan på musikkväll och chillade.
Jag var i Köpenhamn med mamma och Erik, var på Tivoli, shoppade och var på museum.
Jag spelade mycket fotboll  eller var ute och sprang typ varje dag.
Jag var hos Jossan i småland, träffade hennes kompisar, badade, sprang osv.
Jag var brun sen Spanien, extreeeeeemt brun för att vara mig.
Sandra och Jonathan (min 6 år äldre farbror) gifte sig! Då jag också sjöng.
Malmöfestivalen startade och vi kollade på en massa bra band.
Skolan började, allt var nytt och spännande.




















Haha sexytossemma.
/Flicha

Inga kommentarer: