måndag 7 januari 2013

Så hipster så jag kan skriva med ett c.

n Imorgon är det tisdag och skola igen för min skull. Lovet har varit långt, och höjdpunkterna många.

 Kickstartade lovet med den hemska nyheten att Stitchen dog. Men mina fina vänner gjord mig på bättre humör på Arimans efter skolslut!
Julen kom kort därefter och då såg man ut som ovan i en hel vecka. Myste med familjen hemma och knarkade serier, käkade ofantligt mycket mat, och lekte med de nya klapparna. Några besök på Emporia blev det också eftersom att jag fick spendera 1.500 riksdaler där. 


 Sedan så var jag flera gånger i Lis kök, var med Erik, spelade mycket mycket sällskapspel, och sedan blev det nyår.

 Förfix hos Li och sedan till södra sandby. Fin nyår det.
Sedan käkade jag för andra gången taco hos Alexandra i fredags. Karin fyllde år i Lördags och vi överraskade henne med middag hos Alexandra. Hon blev lycklig, fick ångest och ordentligt förvånad.
 Resten av lovet har spenderats hos Erik, och idag har jag varit i Lund hela dagen.
Igår kväll blev en fin tjejsnack kväll hos Kajjsan med liten sällskapspel.
Jag fikade med två hipsterc, felicia och Anna, och sedan på bio och mat med Erico!


Bra slut på 2012 och bra start på 2013!
Detta året hoppas jag på liv.
//Emma

Inga kommentarer: