torsdag 10 januari 2013

Sammanfattning

September- Felicia

Allt var fortfarande nytt med skolan, fotbollsträningarna, idrottsklass och allt vad det innebär.
Vi var på läger i Kolboda med skolan i tre nätter och hade kul.
Vi hade recensorfest med skolan i AF-borgen i Lund, vi bjöds på finmiddag och hade det lyxigt.
Jag fick en kusin!
Jag tränade väldigt och tänkte på träning mycket, tränade oftast två pass/dag, ibland ett, ibland tre.
Serien och fotbollen var i full gång, vi riktigt ägde.
Vi vann serien sista September, så sjukt underbart var det!
Jag fyllde år.











Oktober
Skolan rullade på, med prov, inlämningar och morgonträningar.
Det blev höstlov och familjen åkte ner till Spanien en vecka och hade det varmt och mysigt.
Vi var på Öland.
Vi var i Olles sommarstuga på Österlen.
Det var mycket fotboll.
Jag tänkte på träning och tränade så fort jag fick en sekund över. Om jag så var hemma, i Malmö, i Spanien, i Småland... Mitt liv gick liksom ut på det...
Gick ut med hundarna mycket, framför allt Elsa.









Inga kommentarer: