tisdag 8 januari 2013

Sammanfattning av 2012, del 1.

Nu tänkte jag göra en sammanfattning av 2012.  (höjdpunkterna och det jag kommer ihåg)

Januari
Vi kickstartade året med att åka på en chartersemester 07.00 den 1 januari till Teneriffa. Där var vi en vecka med farfar och Anna och hade det skönt.  I skolan spelade vi in bonde söker fru och hade det ballt. Vi spelade in living in america, Jag tränade mycket fotboll, spelade cuper osv. Jag provspelade på Borgar och ProCivitas, fick reda på att jag kom in på ProCivitas, gud var jag var glad. (kom och på borgar med!) Var även med Sebastian när jag hade tid. En bra månad med andra ord!














Februari-
Vi köpte vårt hus i Spanien, eller mamma och pappa gjorde! Jag spelade väldigt mycket fotboll och tränade. Det var sportlov, Jossan var här då. Jag var med Sebastian. Som alltid så hängde "gänget" (jag, Emma, Kajsa, Li) typ hela tiden. Vi åkte skridskor, hängde i stan och chillade. Jag och Emma tog en fotorunda. Jag hittade Nike Traning club appen och tränade där.






Mars-

Mars slutade med att vi den siste mars åkte på en underbar skidresa. Kvällen innan dess hade vi fest hos mig då min familj var i huset i Spanien.  Någon dag var det varmt väder, vi hängde på Lis studsmatta (bild nedan). Vi hade spelning i Genarps idrottshall på "rockkonserten", som vi typ också höll i. Jag spelade massor av fotboll och tränade på NTC och sprang, serien drog igång. Vi hade Kemi nationella prov. KONY 2012 kom. Jag hade halsfluss...





April-
April börjades en knapp vecka i Stöten på skidsemester med kompisarna. Riktigt kul hade vi det! JAg träffade Sebastian mycket. Spelade mycket fotboll, köpte fotbollsskor. Vi var på kockums fritid med skolan (där vi har idrott nu!) Kollade på musikal. Det var skönt väder ibland också. Vi gjorde om repan, satte upp skivor över hela väggen. Tränade mycket, kollade mycket på MFF. Bowlade med både familj & vänner.













Fortsätter med de resterande månader senare!/Flicha

Inga kommentarer: