onsdag 26 maj 2010

Bankkort!

Hej!
Flicha får tillbaka internet om ungefär 5 dagar.

Hoppas alla mår bra. Flicha mår bra förresten. Men arg , jättearg över internet.
I helgen ska jag på en prowweekend i Ängelholm. Jag ska nämligen på ett rid/sång/teater/musikal läger i Sommar! Eftersom att jag aldrig har varit där innan så ska alla nya komma en helg och sova och rida. Det ska bli kul , och jag hoppas på många nya vänner. Om ni är intresserade på speciella ridläger så gå in på lindebolarna, *klicka*.
Idag har mamma beställt ett id-kort och ett Bankkort. Min månadspeng sätter hon in där och sedan kan jag använda det i affärer och ta ut pengar. Väldigt kul!
Jag ska också välja så jag kan få en bild på mitt bankkort. Men jag vet inte vad jag ska ha på det än.
http://www.varbergssparbank.se/upload/KORT%20P%C3%85%20KORT/Stina400.jpg
(Ett exempel )
Om ni också vill ha ett sådant kort, kan ni kolla med era föräldrar så kan de säkert fixa det åt er.
Ja, allt för mig idag.
kram!
//Ems

Inga kommentarer: