fredag 14 maj 2010

Torsdag, träning, träning..

Hej!
Fredag idag ledigt, som vi hade igår med.
Igår var det inte så mycket ledigt för mig, jag gick upp kl 7 för att spela cup.
Första matchen mötte vi Hyllies damlag, och vann med 2-0! Andra matchen mötte vi Ldb malmö f 93-92 (Malmö ffs Tjejer) . Förlorade då med 3-0 . Sista matchen var mot Lunds Bks f92-93, förlorade då med 2-1 men ja, det gick bra för mig iaf .
Sen kom jag hem, och hade svinont i fötterna, jag har tränat för mycket väl..
Söndags: MAtch mot Hyllies Damjuniorer, Måndags: IDrott på dan, målvakts träning på kvällen, efter den träningen , träning med laget. Tisdags. Idrottsdag hela dagen. Onsdags: Idrott och Träning på kvällen. Idag: Cup hela morgonen , förmiddagen.
Ja, det förklarar saken.
Sen på kvällen var jag med Emma! Vi hade mycket trevligt. Gjorde mycket kul saker, ska försöka på in vår första videoblogg här också.
Idag ska jag ut med Molly och Emma. Sen tar jag bussen till Malmö och träffar min kompis Jossan, som bor i småland, hon tar tåget ner, så träffas vi där! Vi har inte träffats sen vi åkte till Lalandia i Billund i januari tsm. Sen ikväll ska jag direkt när jag kommit från bussen sticka till Amanda som fyllt år !
// Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill också kunna säga att jag tränat för mycket :)

//Marran