tisdag 11 maj 2010

Idrottsdag

Heej
Idrottsdag idag som sagt.
Dagen började vid kvart i 9. Vi skulle stöta, kula och det är ju lagom kul ?
Jaja, sen kollade vi när 8:orna hoppade höjdhopp.
Sen hade vi själv höjdhopp. Då kom jag och Ems delad 1:a plats av tjejerna i 7:an.
Sen sprang vi 1000 m . Det är väldigt jobbigt , man ska springa typ allt vad man har hela tiden, men jag blev nöjd , fick 02.39 minuter, mvg+ !
Sen hade vi typ 2 h lunch, då stack vi hem till Oliver P och hoppade studsmatta , och spelade fotboll bakom konsum, vid en lekplats.
Sen hade vi 60meter och höjdhopp, 60 meter gick inte så jättebra, det bästa jag och Ems fick idag var 8.70.
Sen hade vi längdhopp, vilket jag älskar . Det är skitkul.
Där fick jag 4,60 meter, igår fick jag 4,65. Men är ändå nöjd, var bäst av 7:orna, så länge jag var där iaf!
Sen köpte jag , Ems, Li, Kajsa, Alberte glass och satte oss vid konsum och njöt av det fina vädret.
Sen stack vi hem och duschade, efter det så stack vi till li och hoppade studsmatta, sen gick jag ut med Molly.
Imorgon slutar vi skolan, tom måndag, Imorgon fyller Erik (min lillebror) 8 år så då blir han en "stor kille" Enligt han själv då !

Molly när vi var ute och gick.
Måns, var också ute och solade idag !
// Flicha

Inga kommentarer: