onsdag 12 maj 2010

Idrottsdag,sjuk.

Igår har vi idrottsdag, jag var lite snuvig men det gick ändå bra, ja, Flicha har väl berättat det mesta. Jag och Flicha kom ganska lika i allt. Vi fick båda MVG i höjdhopp, MVG i 60 m., MVG i 1000 meter.
Efter det var alla trötta, men gick ändå och köpte glass med andra.
Stitch hittade också en ny flickvän.
Om ni tror att det är Li så har ni fel. Glassen som hon äter är stitch nya flickvän.
Men såklart, en sån snygg tjej som Li är ju aldrig fel ;)
kajsa är avundsjuk.
Efter det gick jag hem och låg i soffan en halvtimme. Under den tiden hann jag bli förkyld?
Jag kände också redan min träningsvärk igår.(sammadag)
Och mycket riktigt när jag vaknade kunde jag inte gå utan att halta fram av kraftig träningsvärk.
Men detta borde väl lindra det hyfsat snabbt?
Panodil, strepsils och nezeril.
hoppas dock att jag snart är på benen igen!
//Ems

Inga kommentarer: