torsdag 6 maj 2010

Underbara Mallorca...



Hej!
Nu tänkte jag lägga upp bilder på vår semester på Mallorca. Eftersom jag vet att det är mycket roligare att se på bilder än att läsa en text.

Väl framme på Mallorca, där bussarna väntar på att ta oss till hotellet, vid fiina palmer, och jag måste säga att det var asvarmt då !
Hotellet
Hotellet, anton, och huvudet av erik, kvällen innan vi stack hem.
Jag och Anton spelade mycket tennis där, vilket var väldigt roligt !
HAvet
Havet...
En grod - å typ ;)
Vår ena pool på kvällen :)
Fy fan vad äckligt, det hade såna hängande i affärer :S
Affärerna hade coolt namn (:
En "helt vanlig" köksdress !
Erik på Ballkongen !
Vi åt lunch på en resturang i Grannbyn cala millor !
I sanden, om ni inte kan läsa så står det, 1/5-10, Mallorca, Felicia !
Alqudia.

Mysig gata i Alcudia.
Vi njöt av solen medans vi gick runt i cala Millor, vi bodde i Cala bona som låg alldeles intill.
Solen !
Erik fick mycket god nypressad apelsinjuice på en resturang.
Stranden !
Underbart fint sandslott...
Ett till fint !
Jag har solen i mina händer... !
Poolen i solen !
En annan pool, fram mot kvällen !
En tröja som jag köpte !
Varje kväll hade 2 tjejer, 2 killar uppvisning med myycket bra sång och dans på hotellet.
En mölla utanför hotellet, det hade såna överallt, exakt överallt menar jag.

Det var väl det mesta från vår semester, fast vi var i underbart fina droppstensgrotter, och i staden Palma del Mallorca som jag glömde att ta med mig mobilen.



/ /Flicha

Inga kommentarer: