tisdag 25 maj 2010

FÖRLÅT!

Förlåt! Åh, jag har helt dåligt samvete, och det känns som jag svikit bloggen , så jag var tvungen att skriva!
Labbrappporter gillar vi inte. De är bara tråkiga att skriva och långsamma. Labbrapport är något som vi måste göra efter varje labb. Idag hade vi orientering. Och jag gillar skarpt att det var på en tisdag, då vi slutar halv 4. (nu istället 2.) Jag har ont i benen, och blev arg på Simon och Tim som hade satt ut alla stationer på fel ställe på risen. med flit... Men vi kom runt. Med kobajs på fötterna efter att man drattat ner i en, ett papper i sjön och ett par sjungande sexor efter en. Jag är på ovanligt bra humör, vi slutar skolan snart och vi har endast 14 skoldagar kvar!
Innan jag slutar måste jag bara skriva min och Simons roliga konversation vi hade igår! :)

Jag : Nej, nu måste jag sova Simon.
Simon: Nä, vem behöver det? :)
Jag: Vampyr:O Du är en vampyr :O
Simon: Skillnaden är att jag inte ger emoblickar.

Jag : Jo , det för du, fast skillanden är att du blåser upp överläppen så du liknar en smurf.
Simon : Aaa, och tål solen! <3
Jag: Men då lutar du nog åt varulv hållet :)
Simon : Vadå, Tim är vampyr och du är en deprimerad 17åring som är besatt av vampyren? :S
Jag: ja, fast bättre, jag är 14! ;D <3
Simon : jaja, big deal ;P
jag: Badapapaba i´m lovin it.

Business phone

Kram!
//Ems

2 kommentarer:

Tim sa...

hahahahaha, det var väll en bra runda vi gjorde.

Emma och Felicia sa...

Ja verkligen *host,host*