måndag 17 maj 2010

Boost för egot.

Hej!

Först och främst. Flicha hälsar förlåt till alla bloggläsare för brist av inlägg. Hon har så mycket fotboll så hon har inte hunnit blogga. Förhoppningsvis får vi se ett inlägg idag!

Idag hade vi och några andra skolor studiedag. Det var skönt.
Jag vaknade i Kajsas trädgård, i ett tält som vi satte upp. Vi visste att vi skulle tälta, bara inte hur många. Till slut slutade det med att jag , Li, Kajsa och Flicha skulle sova i tältet. Vi blev jätteglada när vi fick höra att också flicha kunde sova, för hon hade haft fotboll hela dagen.
På kvällen var också Tim(othy) , Simon och Robin med på kvällen.
En väldigt kul kväll på studsmatta! Tack!



Ja, vi hade lite problem när vi skulle sätta upp tältet... Här har det precis exploderat.Mycket nyttigt. Min melodi. + då Tims skor och Robins Kanske?

Sedan vaknade vi och bestämde oss för att bada i Lund. Så till Lund bar det av!

När vi kom dit så fanns där mycket ungdomar vid entren. Där satt ett gäng killar. (därav rubriken!) När vi skulle gå in höllt de på att skrika en massa till oss, men inget sådär mycket. Sedan sa någon av killarna ;
"Hey, du i vit jacka, hur gammal är du?"
Jag stirrade på dem och funderade på om jag skulle svara. Killarna var väldigt snygga tyckte jag.
Så ... jag svarade.
" 14."
" Vill du ha mitt nummer?!" Skrek en av killarna.
Jag svarade
" No thanks" (cool som jag är (H)) och snubblade igenom den svåra "tullen" men ett högt rop som löd;
"Oooh , shit!!"
Smidigt. Jag vet.
Men ett riktigt boost för egot var det. För det var inget retande, det är jag säker på.

Nu ska jag bara försöka välja något som jag vill arbeta om i fördjupningarna.
Jag tror det blir en vanlig uppsats, men den bästa jag gjort ska den bli.


Hoppas alla har det bra!

Hajhaj, och tack och bock för mig.




ps. Tycker att det är så vackert på åkrarna nu. så ni får en bild på den. d.s

//EMS
Raps och Östersjön

Inga kommentarer: