torsdag 27 maj 2010

Hej!

hejhej! Nu är jag helt klar med min fördjupning som jag började på på bloggen?! Lisa (svensklärare) sa att min text var vacker, men var tvungen att komma ner lite mer på marken. Och inte riktigt sväva så mycket. Att jag kanske skulle sätta in några förord till varför jag skrev texten.
Istället skrev jag såhär;
" Att få ner denna text på jorden, att få den att stå. Är helt omöjligt. Jag kan göra förord, intro men min text kommer ändå aldrig komma ner på jorden. För min text har varken ben mun eller näsa. Bara känslor.
Förlåt Lisa."

Såå jag hoppas hon nöjer sig med det. Nu precis har jag varit och joggat, det blev väl ungefär minst 4 km, det går framåt. Det här springandet.
Spanskprovet gick också bra. Och jag hoppas på bra resultat.
JA, innan jag slutar för att titta på Vampire diaries måste jag bara visa er ett roligt film klipp.
De har pressat ihop hela filmerna till 30 sek. Och gjort om skådespelarna till kaniner.
Jag tror ni ser vilken film det är ? :)





Kram!

//Ems

Inga kommentarer: